110113

Har haft två underbara sovmornar i rad nu, riktigt skönt att inte behöva stressa såhär på morgonkvisten. Jag ska väl ta och lägga in bilderna från våran spanskaafton som vi hade i tisdags. Sjukt mysigt.

Nu har Matilda och Moa också begett sig till Asien, man är ju ensam kvar snart.
och imorgon åker hjärtegullet marlene till maldiverna, och länge blir hon borta. HUGA!
Anna, jag kommer snart!



Nä nu beger jag mig till IcaMaxi, sen till Bikbok för jobb och sen till
Dönken för ännu en stäning, underbara heldagar.

ron pope - you're the reason I come home

Hands in the fallen snow;
Numb to the winter cold,
But we don't mind,
'Cause we'll get warm inside.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0