sjunde

Kylan håller i sig kan man lugnt säga, och det ser inte ut att bli varmare dom närmsta dagarna heller. Bara att stå ut och vänta in våren, och värmen. Igår blev det myskväll hos erika med chokladfondue, sinnessjukt gott faktiskt. Camilla drog ut på äventyr och jag hoppas att hon hade det kalasroligt, hon svarade inte när jag åkte hem det är ju iallafall någonting. Jobb i morse, och upplärning imorgon på bikbok.

Idag tog jag mig i kragen och köpte mig en systemkamera som jag pratat om ett tag, en Sony blev det trots att jag bara tittat på canon och nikon innan. Men jag tror stenhårt på den, cash is king säger dom va?

jag vill ha lön, helst igår






meet me halfway

Kommentarer
Postat av: anna

hon var på ett jävla äventyr ska jag säga dig. haha du vill nog inte ens veta hur hon mår idag.

2010-01-07 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0