andra;2

one foot wrong and I'm gonna fall

Jag fick det mesta gjort
, eller ja, jag bytte byrå till en hel och rensade den så nu är det bara garderoben kvar. Inte så bara eftersom att den kommer ta längst tid kan jag tänka mig, eftersom att jag är ledig imrgoon också ska jag utnyttja den dagen lite bättre än jag gjorde med den här dagen.

Ska börja med att träna, sen blir det fikadate med AnnaArne på staden, det är välbehövligt. Sjukt länge sen man fick en skymt av henne, bäst att passa på innan hon åker igen. Sen blir det en trip till pappsen och co, har lurat med mig Thomas på det så det blir efter hans föreläsning. Kanske kan snika lite mat av dom?

Torsdag kan vi hoppas på att vi tar oss till åre och lyssnar på Veronica Maggio, det vore gött. Sen är det fredag och då ska vi slå klackarna i taket och fira Camilla och givetvis Martin som fyller år på dagen Camilla valt att ha hennes parthey.



En dag i taget sa vi va, dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0