tjugoandra september

I ever been the kind to ever let my feelings show

igår var mammsen snäll nog och hämtade ut min kamera, så nu är jag hel igen skulle man kunna säga. Tur att jag har den nu eftersom att jag ska på inflyttningsfest hos sofia på fredag och då kommer den komma väl till användning. frågan är bara vad man kan köpa i inflyttningspresent? det får linnea angelica och co lösa tycker jag.
Lutar åt maskerad den 17de, kan bli roligt!

men nu måste jag nog göra frulle, och pallra mig till jobbet, trodde jag började 11 idag men tydligen var det halv 11 så atte, mindre sovmorgon och tur att jag såg det sekunden innan jag somnade, annars hade det kunnat bli stressigt!





nu rör jag mig! (en kvart senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0