Oktober

Då var det oktober och officiellt höst skulle man kanske kunna säga, temperaturen är nere på noll och angelica är hungrig och suktar efter en bra film en skön filt och lite turkiskt te(tycker inte riktigt om vanligt). Imorgon kanske, skulle kunna inträffa imorgon är faktiskt ledig imorgon IGEN, har massa ledig tid över nu för tiden. I morse vaknade jag tidigt, städade lite (vilket jag även gjorde igår), diskade och städade i köket gick ut med alla sopor (fyra stycken). Insåg att jag missade bussen, har inte åkt buss på ett halvår tror jag och jag skyller på det och att jag glömt bort vart busshållplatsen var i princip. Tog mig i kragen och insåg att jaa okej jag har inte så bråttom, men nog fasiken var jag tvungen att älga (springa) till nästa buss, som jag höll på missa. Bra dag, fika på tehuset, spenderade för övrigt tre timmar där med marlene och malin, sen idol hos malin, niiice!

Trots att jag missade buss, höll på missa buss osv så gjorde Faten min dag två gånger.
Först för att hon är den stjärna hon är och spärrade hela simkortet, och sen för att hon
uppfyllde min önskan med ett underbart blogginlägg om insidenten. Tack för det!




tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0