istället för mmmm marabou

säger jag, ooo oboy!

länge sedan jag var så sugen på något som jag var sugen på oboy nyss alltså, helt sinnes.
hade stängning idag men snart ska jag nog pallra mig ner i sängen, märks väl.
Imorgon är jag ledig, ska bli skönt att få sova ut, igen. Började iofs inte förren kvart i fem idag men.
Ska pallra mig iväg och träna imorgon också, ska nog cykla in tillochmed, måste ju tänka på miljön.
jag har tilloch med lite träningsvärk sen igår,eller så är jag bara stel. kan inte bestämma mig.


har kikat upp språkresor, plugg osv, det kanske blir något av mig också? föga troligt men vad vet man :)
Linda och Jocke kom och hälsade på mig idag på jobbet, göttmos..



dags att leave the data behind yaaah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0