I'm runnin' out of air

And it's not fair

OCH eftersom att jag var ledig igår tog jag tillfället i akt att städa mitt rum, det visade sig att det verkligen behövdes. Dammiga hyllor blev dammade(?) och speglar som inte tvättats på ett och ett halvt år går numera att se sig själv i, där mina kära lämnat sina prints

"Torvalla knullar snuten"- Faten (eller stod det 1464?)
"A ♥ M" - Moa (förra yran haha)
"Anna" - Anna

Camilla, du skrev också något minnet sviker mig bara som vanligt, appropå camilla så opererar hon käken nu, eller så är det klart. Hon har väntat på den här operationen ett tag och det är bara att hoppas att det gick bra och att det inte gör så ont nu. För vi ska fika idag, jag camilla malin och marlene. Så ska jag träffa Linus också, ska bli niiice. Nu ska jag gå och diska tror jag, bilen är på service idag också så jag måste cykla till stan och som alla vet så är det höst såatte, kallt? (och ni som känner mig vet ju att bilen står nära hjärtat i alla väder, haha )

Och våran allas Viktor Andersson är på väg till Malta om han inte redan är framme, jag ger honom ett lycka till och en spark i baken, sparken är mest för att jag är sinnes avis på honom.


some things never change at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0