I remember you

Fick min dagliga dos av Faten idag, hon har fått nyckeln till hennes lägenhet. Undebart tycker jag att det lät, tiden går lite för fort när man pratar med henne, glömde lite bort att jag var med thomas och christian på stan och lät dom vänta en stund, haha men det var det värt. Var iallafall på stan med dom lusarna från halv två till halv sex i princip, två av dom timmarna spenderades på att fika (Knappt Faten trodde vad hon hörde), jaa jo även jag är förvånad. men som sagt jag band fast dom vid stolarna och tvingade dom att sitta där med mig. (?) Jag har min kamera, det har ju gjort min dag i flera dagar nu. På Fredag blir det inflyttningsfest, och jag var och kikade efter inflyttningspresent idag, ska göra ett nytt försök med angelica och linnea imorgon tror jag och verkligen hitta något.

bring thoose happydays back, just bring them to me





I thought that beeing strong meant never losing your selfcontrol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0