I know you want me

you know I want ya!

Undra hur skönt det skulle vara att vara tillbaka i turkiet igen? faan vad niice det vore va.
men nu laddar vi om inför höstforum, visst var det så. bara två månader kvar ju, sinnes.
Igår blev det jobb, hann även kika lite datorer i lillänge eftersom att min håller på kollapsa.
slutade, fick sms av camilla hon ville träffa mig om jag var på sen, liiite för sen var jag på att svara
så hon hann åka hem, men inte gjorde det nå inte, åkte man och hämtade upp henne såklart,
två kebaber, misshandel(camilla är van, men hon tyckte ändå att det gjorde ont), några hungriga studenter och massa skratt senare var vi nöjda och glada och begav oss hemmåt. tack för det SCS!


och nu då? ska ta bilen och hämta cykeln hos Linda strax(om den står kvar sen Linda, så bli inte förvånad)
är ju fin vere så man borde ju cykla till jobbet, ska nog bege mig på jocks (goldsgym) sen också,
slog huvudet kraftigt i Turkiet och det har satt sina spår, haha!


Faten hittade sin bok, gud kunde givetvis inte låta henne
ha en helt bra dag så hon fick något annat på köpet.


It's better than yours, Damn right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0