Fredag, elfte september

Snart har halva september gått och gömt sig någonstans också, vad fasiken?
ska snart pallra mig upp och göra frukost, kan vara en bra idé va!
mamma gjorde matlåda till mig, kan vara något om man ska överleva dagen.
fick sms av Linda som undrade om jag skulle med och dansa ikväll, dansa what? kände jag men
jag fick inget svar, får hoppas det döljer sig en respektabel ursäkt till att hon inte svarar på mitt sms.

nä, dags att ta dig i kragen Angelica!

I like you a lot lot, think you're really hot, hot
Saknar min lundbo!




bring your sweet lovin, bring it on home to me


Kommentarer
Postat av: Lundbo

Jag saknar ju faktiskt dig med. Jag hoppas jag får komma hem snart.Haha

2009-09-14 @ 15:52:06
URL: http://mrsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0