battlefield

"jag ska lägga mig i tid", har jag lyckats gjort det en enda dag när jag ska jobba dagen efter? det är lite komiskt att jag lägger mig tidigare när jag är ledig dagen efter än när jag börjar 10, lol på mig. Jobb sen for jag till Linda igår, vi kom faktiskt fram till massa vettigt (äppelkakan var givetvis vettigast) trodde jag inte om oss, åkte till Victor och kikade nån kinesfilm som jag halvt om halvt sov till så jag skulle bege mig hem. var hungrig och lurade med mig thomas på en kebab sen blev det lite nhl hos erik, sen var klockan halv fyra, hejja angelica. Idag däremot ska jag umgås med min prinsessa, det var liiiite för länge sen!




och du, jag ger inte upp. Jag kommer säga exakt samma sak varje gång du är på botten, för sån är jag och sån är du, så tro inget annat. Du och soluppgången va, jag hoppas bara att du aldrig skulle få för dig något dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0