another place for us to shine

Fick mig en mysig kväll med Camilla igår, blev mörkrödhårig och fick se lite ensam mamma söker! alldeles för länge sen(camilla, jag menar inte att se på ensam mamma söker), det måste vi göra om snarast.  vi gick tillbaka i tiden och lyssnade på musik som vi lyssnade på när vi va young and fun och tryckte på play och båda brast i skratt samtidigt, haha vad har vi inte gjort i våra dar alltså! underbart underbart underbart

Dags att åka på jobbet kan man tycka, på torsdag ska jag nog på ginas smygpremiär och kolla när camilla jobbar asset av sig, eftersom att jag inte äger några pengar så kan det vara svårt att handla =)



Tack för att du är du,
och för att du påminnde mig om
vad som är värt att kämpa för,
det är kärlek det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0