4 september

jaa joo, nu är man hemma efter en händeserik sinessjukt varm vecka i turkiet,
snacka om att byta ner sig, från 35 plus till regn, borta bra men hemma....
frågan är om man ens ska nämna vad vi gjort och vad som hänt på ett offentligt ställe?
bara det säger väl en hel del så jag tror att jag skippar det, hemma är vi iallafall, helskinnade.
Det var som att försvinna en vecka, som att tiden stått still, tog inte länge innan verkligheten
kom ikapp mig. När jag åkte var det bara några timmar sedan jag träffat faten, och att hon
var nere i Lund och inte hemma hos sig så jag bara kunde ta bilen (latangelica) upp till henne
och berätta alla sjuka saker som hänt, kom ikapp mig. Jag kan knappt vänta tills vi ska ner
och göra Lund osäkert med henne, nyss typ!


ääsch,har varit utan datorn en vecka, lite ovan det här nu!
jag får fortsätta senare helt enkelt, och jag vet inte om bilder kommer eftersom att
kameran gett upp (Faten, du vet vilket nederlag det är för mig (flukta))

ps, Faten, jag älskar att du skriver om ditt träningsläger osv, du måste fortsätta hålla oss uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0