090916, ojshdå

har man varit duktig idag tillochmed, var givetvis lat i morse ett tag, sen tog jag tag i mitt liv.
Började städa rummet (vilket behövdes, och Camilla typ som ditt såg det ut), tog en pause, åt
och pallrade mig ner på goldsgym och tränade. Åkte hem och fick massa god mat eftersom att
mamma har tjejmiddag, fortsatte städa(ja, så mycket var det att städa)kika idol, samt fotbollen
allt på samma gång som jag lyssnar på Jordin Sparks - Battlefield och Bon Jovi - Bed of roses

I allt städ hittade jag massa roligt och nostalgiskt, en anka som Niklas gjorde till mig på syslöjden när vi gick i nian eller någon liknande, var jag givetvis tvungen att påminna min vän om. Mitt champagneglas sen studenten som jag inte använde, det fick sin plats bredvid min underbara studentmössa (som ska få en egen hylla sen någon gång när jag har ork). Oseriösa men ändå seriösa alla hjärtansdag kort från torvallatiden, en fint ritad blomma underteckat "din idol". Jag hittade mina hängda ankor jag fick av mina käraste för x antal år sedan, underbara människor jag har som vänner. Camilla och Marielles fina konfirmationskort, Camillas vykort från nice och paris, fick mig ett skratt för "amsterdam var sunkigt så vi drog till paris redan nästa dag" och "har inte sett någon haj än men håller utkik för fullt" Allt detta är fördelen med att inte städa så ofta, då skulle man veta vart man hade alla underbara saker som hjälper minnet.





Through it all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0