will you stay with me?

Ledig idag, igår blev det stängning istället för Towe som var tvungen att åka på akuten, token skrämde mig rejält där ett tag men det gick bra. Var tvungen att köra hem mamma från tjejmiddag också där vid niosnåret, i ett snökaos. Vinterdäcken hjälpte knappt och jag var nära att krocka och glida förbi rödlysena, illa illa. Ikväll blir det lite planering inför Forum, kan behövas kände jag så jag drog iväg sms till alla. Ikväll är det även hockey 19.00, men jag har ingen hockeyvän, kom inte mycket positivt av att du flyttade Frun.

Nu kikar jag kurser och liknande på lu.se, LundsUniversitet ska det vara något för mig det? Litar till fullo på Faten så jag misstänker att vi skulle kunna ha det rejält roligt där nere. Appropå Faten så behöver jag prata med henne, börjar bli lite smått galen utan henne.
Faten, du bjuder på den här bilden utan att du vet om det.



Man kan inte både ha kakan och äta den, skulle man kunna skulle jag ha gjort det
men tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen?
see the children run as the sun goes down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0