tjugoandra oktober

Take you memories, I don't need them

Camilla har hittat stigen tillbaka till bloggen, I'm glad. Faten är sjuk, vilket är sämst eftersom att hon bara är här x antal dagar till. Imorgon är det Fredag och det lutar mot utgång även denna helg, har hamnat i ett mönster jag bör försöka klättra ur. Forum om två veckor, det blir la gött. Halloween nästa helg, undra vart tiden tar vägen egentligen, jag har knappt insett att det är oktober än och det är tydligen den 22 redan, löning imorgon det blir gött. jobb 12-19.45 imorgon, hinner knappt hem men först alltid en dusch....osv. Räknar med att camilla gör dansgolvet osäkert med mig och att Faten gör baren osäker med mig imorgon?





I would never try to take your freedom, I can't take it
you can't take me, but I can give myself to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0