Tisdag

Ställde klockan imorse och var trött när den ringde, det var inte likt mig eftersom att jag la mig i tid igår, knasigt. Nyduschad och redo för en sväng på staden med Sabina som ska få leta ut en födelsedagspresent eftersom att hon fyller år på söndag. Sen blir det träning och ikväll mys med Camilla och förhoppningsvis Faten om hon pluggat lite idag så hon har tid med oss:) Imorgon ska jag för övrigt rida, mjoo du läste rätt, på en riktig häst, erikas häst. Det kan ju bli en upplevelse för sig, även en syn för sig. Min mamma sa samma sak som faten "men herregud Angelica." Erika tror att jag kommer trilla av men jag ger mig inte för det, jag ska upp och ner frågan är å vilket vis jag kommer komma ner:)




Jag skulle aldrig sluta orka
men jag gav upp för länge sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0