Oktober; femte

Sitter och väntar modigt på sparken
Måndag, ledig.
Skulle ner och träna med Sofie men jag är ju latare än judas(saknar grund på hur lat judas egentligen var, men det låter bra), Imorgon ska jag träffa AnnaPanna på dagen sen jobb, onsdag blir det Jens och Torsdag ska jag vara med Sofie dagen innan hon far. up up and away. Sen jobb hela helgen, dock bra eftersom att utgång inte ens finns med på schemat för resten av året, haha! Snart ska jag nog bege mig ner på stan bara mamma och janne kommer tillbaka med bilen, däckbyte pågår. Måste kika efter en vinterjacka, så ska jag även åka och hälsa på Sof tänkte jag det har gått  två år och fem månader, två år och fem ofattbara månader. Saknad men aldrig glömd.





And I will give up this fight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0