nittonde oktober

Måndag och en ledig dag, började dagen med att inse att det börjat en ny säsong av One tree hill så jag satte mig till rätta och kikade på de fem första avsnitten, det är kärlek det. Pallrade mig iväg och promenerade med Thomas i höstvädret sedan spinning med Angelica och nu sitter jag, inte helt oväntat här och lyssnar på min gud aka Lars Winnerbäck och ska tappa upp ett bad, tappa UPP ett bad? för det första, vadå tappa ett bad? och upp? om man tappar något faller det ner, inte upp? eller? jag ska fylla karet med vatten borde jag kanske säga så jag slipper störa mig på ordens betydelser, så jag ska fylla ett kar med vatten.


Trough the good and the bad times
I can't help but wounder what could have been

Kommentarer
Postat av: lindany

kommer inte ihåg att det togs en sån här bild. det är bra va?

2009-10-25 @ 20:09:41
URL: http://lindanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0