tjugoåtta

Fick mig en otroligt trevlig filmkikskväll med mina underbara torvallahoes + odensalahoe igår. Efter det lite fika, eller jag och camilla fikade iallafall. Jag och Linda raceade till Pernilla utan att jag visste om det och satt hos henne en stund sen gjorde sängen rätt för sig. Nu ska jag byta om och åka och träna tänkte jag, sen blir det mys med Pernilla och ikväll planering inför forum, kan behövas vi har noll koll och allt är hullerombuller (som vanligt).

Idag har jag varit med Erika och ridit på hennes häst, Top Selection. 
det var ju en upplevelse i sig, det var en liten tjej som blev sparkad av
en annan häst när jag var där också, riktigt läskigt.
 

It's like one of those bad dreams
when you can't wake up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0