A big hole

searching

Jobb idag, staden och bytte ett par jeans sen blev det föreningsfotboll i kylan med thomas christian tove och linda. Nu laddar jag inför kvällen, ska in i duschen och försöka uppnå min vanliga kroppstemeperatur och ikväll blir det jeans, huga vad kyligt det är ute alltså inte ens okej är det. jobb imorgon 12-16.30 bakis, kommer bli bra det!

införskaffade mig ny mobil igår, en samsung vet inte om det var bra eller dåligt än. komplicerat är det iallafall, men det kommer väl kanske. Ikväll blir det nog den gamla mobilen som får följa med på krogen iallafall någon gräns måste nog även jag ha.



If you didn't come to dance then what did you come for?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0