091018

Pusselbitarna faller på plats och igår var en kväll att minnas.

Började med middag hemma hos mig, tacos och bål. Fortsatte kvällen med drickspel och singstar för att sedan bege oss till p1 för lite cider och drinkar, vidare till Larrys och sedan begav jag mig till g3. Man ska utnyttja tiden väl säger dom, orkade även med en efterfest och har inte sovit riktigt än. Ska lägga mig nu en sväng.

Faten och Camilla kom ner och släpade mig ur sängen i princip vilket var underbart bra, tog bilen (stort frågetecken där, nykter?)till stan och mötte upp johanna och drog en bakis pizza på PizzaLand, göttans. Innebandy i valla och seda bestämde vi att lite egentid kan vara bra och sedan ska vi göra något ikväll igen.
Jo faten, bilder kommer.

Det här är lycka, nu är det som det ska vara.
Ska vi frysa tiden lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0