091016

Vi har blivit som dom

Träning med Angelica idag, vi är bra hurtiga vi.Dags att börja med en avskedspresent till henne också, sluta åk. Jobb imorgon så måste jag åka ner på stan och fixa kort till körkortet, just snyggt. Men imorgon är det ju fredag så allt är väl möjligt antar jag, Faten sätter sig på tåget imorgon så är hon framme på lördag, kärlek. Håret blev det ingen ändring på i princip, tror att jag har färgat det för mycket för att det ska orka suga åt sig färg eller något ingenting hände iallafall. Jag överväger att köpa en systemkamera, kan jag behöva och jag tror Faten instämmer, synd bara att pengar inte växer på träd. McDonalds är inget träd iallafall, växer inte så mycket pengar där heller iofs.




Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
och försökt att vara nån till lags
man kämpar för en plats som passar både här och där 
och snart har man glömt vem man är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0