091015

Idag firar jag och mitt körkort ett år tillsammans, mitt körkort som förövrigt är borta.
Dags att fixa ett nytt kände jag då, det är en typisk braattha sak.
Tror inte att Wargentinkortet kan hjälpa mig lika bra om polisen stoppar mig som i kön till marite.

Finvere igår så jag tog en promenad till stan längs sjönmed ipoden, det gjorde mig gott.

Jag och pillan gjorde lunch, stuvademackaroner och körv, mackaronerna blev mer mos och sönderkokade än stuvade, typiskt sanbbmackaroner men det gick ner i våra hungriga magar. Sen gjorde vi muffins med chokladbitar, mummsigt. Åkte och lämnade in Pillans mobil, vilket verkligen var på tiden sen köpte vi hårfärg, jag gör ett nytt försök och Pernilla följer strömmen. (Tror att det var hennes idé så jag är nog den döda fisken som följer strömmen, men saksamma va?) Middag = Laxpasta bra inför träning har jag hört, eller...

Stor plus i kanten för en rolig stängning som gav mig träningsvärk i magen, viktigt!



Man väcker en ångest när man släcker en annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0