tjugonde; 10:49

You and me can wright a bad romance

Fredag, idag väntar jobb 12-19 sen stängning lördag söndag. Rolig helg osv, överväger att skippa utgång ikväll faktiskt, suget finns inte. Så typ Camilla om du inte ska göra något så ring mig :) Skulle behöva rensa gaberoben en gång för alla också, Camilla tycker att jag ska skänka mina kläder och det är något även hon borde överväga, så att man kanske kan öppna hennes gaberober utan att begravas berg av kläder.

Snart fyller StorJulian år också så Marielle, om det är något speciellt du/ni/han vill ha så säg det nu, helst nyss. Celines lillprins ska komma snart också, vi väntar förväntansfullt på att få träffa lillsprätten. Vi gillar utökning av TorvallaFamiljen, speciellt pojkar;)


Faten får gärna göra och klara sina tentor och fly upp hit så fort som möjligt.


                                                             Now matter how we struggle, we just won't get there

Kommentarer
Postat av: MaryElle

jag kom faktiskt på en sak han behöver idag. presentkort på en skoaffär så att jag får köpa riktiga vinterdojjor nu när han börjar på dagis :D

pussssssss

2009-11-20 @ 17:22:42
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0