tjugofjärde

när natten är här ska jag lämna allt tillbaks

Staden med LindaNy och Pillan igår, handlade faktiskt bara fika om det nu är så bara. Vi bokade biljetter för att se new moon där vid nio snåret, sagt och gjort vi kvart i nio samlades vi på bion. Köpte fel Maoam eller vad det heter, skulle ha hallon lyckades köpa körsbär?:O Linda köpte meny tre, alltså största med porre och cola. Camilla impulshandlade massa när hon stod längst fram i kön som vanligt och jag köpte tydligen en liter cola. Den var enorm. Dom har bytt ut stolarna i biosalongen, större och skönare det gillade vi. Innan reklamen och under reklamen var det skratt och prat, sen påminde camilla mig om att visa hänsyn lite då och då och även respekt så vi fick vara kvar i salongen. Halvbesvikna gick vi därifrån och längtar till nästa film.

Strax ska jag på bonus och kolla efter en byrå eftersom att jag förstört min rätt rejält, sen kanske staden med Erika. Ledig idag sen jobb hela veckan ut då, men på söndag är det LARS WINNERBÄCK, äkta kärlek.




                                                                   Ett mycket sällsynt exemplar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0