nittonde

Igår hände det mycket, var ner och tränade på förmiddagen sen hem och duschade för att åka till Marielle, Camilla och LillJulian som för övrigt snart är storJulian och fyller ett! Han sov när jag kom så vi hann prata massa om våra glorydays och även skratta åt dom. Sen tog jag och camilla räääserforden ut till Sofia och tände ljus, där fick vi sällskap av både Therese och Sofias mamma.

Mot Torvalla igen för att plocka upp Marielle och inte bege oss till donken, när vi inte satt och åt så åkte massa sirener förbi och jag blev givetvis nyfiken och Camilla less på att jag var fem år igen, men Marielle var på min sida och två är ju mer än en, (det hjälpte dock inte när vi skulle till kyrkan för då bestämde jag åt dom). Efter att vi sett att det var en krock med två personbilar fick vi ont i magen och ångrade oss lite att vi åkte och tittade, vi borde ha vetat bättre. Enligt tidningen såg det ut att gå relativt bra så vi får hoppas det.

Vidare till Michael Jackson tribute i stora kyrkan, något som inte var riktigt så bra som jag förväntat mig (förlåt tjejer). en kille skulle iallafall döda allihopa så vi gick, hem hem hem och det var en trevlig kväll.

GRATTIS på födelsedagen ERIKA




Jag tände ett ljus för er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0