första november

NOVEMBER? nää nu lugnar vi ner oss känner jag. Jag sitter på massa bilder från fredagen och halloween, jag ska givetvis bjuda på dom och camilla du ska få dom, allihop om du är snäll.

Fredagen tackar jag camilla för, som står ut med mig i vått och torrt och som är awesome med mig(speciellt i baren) haha. Avsked för angelica som är på malta nu HUGA! Lördagen tackar jag donken för, eller! jobbade 11-21 på lillänge, skyndade mig ner och jobbade 22-03 på stortorget. Mycket fylla och mycket roliga människor plus mina klockrena nissar från lillänge helt okej kväll med helt okej betalt och pengar gillar vi ju?

Söndag, jobb från 10-16 trodde jag, kom en buss fem i fyra och angelica fick stanna till fem för att det kom en buss tjugo över fyra också det är lycka det. Skyndade mig och hämtade linus, hockey i brulle som ÖHC förlorade. mmm, det var ju värt att stressa för? Fika hos linus och sen upp till Camilla, vi har söndagstradition hon och jag Ensam mamma söker, och vi ska snart skaffa barn (inte tillsammans). Marlene kom förbi och sa hejdå, hon åker ju till australien imorgon tydligen och malin är redan på väg dit så hon fick sig ett lyckatillbliinteuppätenavallahemskadjursomfinnsdär-sms. Och Faten åkte hem till lund idag , bort till lund, ner till lund åt fel håll helt enkelt. snart jul.......


läängre inlägg, skyller på storhelgen
du känner mig för väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0