femtonde

halva månaden har gått, och mina kära överlevde fredag den 13de verkar det som.

Fredag:
Camilla ringer och kvart i 12, en kvart senare sitter vi på bussen påväg till hennes pappa. Två hundar och lite frukost/lunch senare sitter vi på bussen mot staden, en kofta och fika inhandlades och camilla åkte med pappaLars och åt pizza och jag åkte med mammaMarina hem till hoodden. Kvällen spenderades hos Erika sconesbak och idol, sen gick vi på pause och lyssnade på ljuva toner och drog en och två öl, g3 och hela donken gänget var på g3 så vi kunde inte vara sämre. Massa promenad och en underbar Matilda senare och jag och Linus satt i min soffa och kikade på peter pan. sex somnade man iallafall, en bra fredag.

Lördag:
Sov, sov sov, stängning. kom hem halv fyra. det är en bra stängning

Söndag:
Stängning, hoppas på liiite tidigare kväll.




We have to hold on to our memories
I won't let go, ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0