Why do I wan't you..

..now that I can't have you

Bättre låt, give it a try Sophia Somajo - I-Rony
En annan sitter och funderar på vad man ska ha med sig till Tjockholm egentligenl...
Ingen större framgång, fick mig dock ett gott skratt när jag läste vilka som skulle sova med vika och i vilka vagnar! HAHA, MoaToa hamnade iallafall i en sexbäddad damkupé med två andra i vår kära klass, det betyder risk för tre surkärringar!

Packningen går ju som sagt sådär.. har kommit lika långt eller Olångt som Moa, nöjd!
m


I hate this part right here

Kommentarer
Postat av: moa

haha, det kommer sluta med att det är jag som blir surast, för fan om jag får höra nåt gnäll från dom tre andra bitches som ska sova där inne alltså, haha

2009-01-27 @ 01:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0