Kasse

ÄNNU kassare(?) att Min kära lilla söta Camilla är 19 nu, GRATTIS till henne va?


kasst med andra ord och fraser.. olagligt dålig uppdatering från min sida måste jag erkänna. SPMT tog sig en tripp till Estocholmo och gjorde den staden osäker, vissa mer än andra såklart! En annan tog det ju lugnt där nere, tro det eller ej. Det tog jag givetvis igen när jag kom hem igen, kan ju inte hålla på ligga efter! Jag kanske tilochmed bjuder på lite
bilder så småningom på mina skönheter.


Idag var jag och Angelica på Dansaerobics, galet skoj, ge mig måndag igen!
Jag och MrsF missade spanskan i morse, och det var inte ens med flit hejja.


You can't force your love at someone and then just walk away like that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0