All I ever learned from love..

it's a cold and it's a broken hallelujah

Imorgon är det noliamässan, dags att plocka på sig lite information av diverse saker.
I måndags fick jag en bit av camilla, det förtjänade jag! Alldeles förlängesen jag fick känna av hennes brutala ärlighet. Vi satt ovanligt länge utan att ens nämna fika, men tillslut brast det och vi lurade med oss Thomas på kebabcity(efter många om och men hamnade vi där), Camilla har sån beslutsångest haha! tog med oss kebaben till camillaskillessysters lägenhet och svullade. Lätt värt!

Igår blev det projektarbete, romantiskmiddag med älskMoa och sedan film och kladdkakemys med älskade SPMT tjejer plus johanna. Me like it long time.

Ikväll blir det Marina och Brunflo, förhoppningsvis tar jag mig därifrån levande.

Jag insåg förut att om jag skulle dö nu skulle jag begravas i brunflo, och dom skulle kissa på min grav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0