tredje

vi lyckades tydligen bra på skidskytte igår, tjejerna tog hem både första och andra platsen! bra jobbat tycker jag, idag är det herrarnas tur, men jag tror på norge. Riktigt trevligt julbord med Bikbok på Arctura igår var det, god mat och bra sällskap. Vi ska på julbord på hov när fatna kommer hem, har jag bestämt. Kolla den 19de i kalendern tjejer och återkom till mig vettja. Dags att börja planera känns det som, juldagen alltså? jag jobbar tydligen till 9 och börjar halv 8 dagen efter verkar bli att vara chaufför eller något för mig. jag som laddat inför juldagen ett år, eller ja 364 dagar kanske 363 eftersom att man inte va så pepp dagen efter när man var bakis men efter det så har man längat. Hur löser jag det här?


Camilla är söt med gips tycher jag, undra om hon håller med?
Fatna kommer iallfall strax hem, även jag håller räkningen 15 dagar.



vi vandrar den långa vägen hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0