tjugonde/tjugoförsta

fjärde advent och dan före dan .....osv
känns inte riktigt rätt att hälsa dom som handlar god jul och ha en trevlig jul riktigt än, det känns som att det ska vara iallafall två veckor kvar..minst. inte mycket att göra åt, myckte arbete väntar dessa juldagar men det blir nog gött.

Alla min hjärtevänner är hemma nu, och jag drog ihop oss på samma ställe i fredags bra gjort av mig tycker jag och det var en minnesvärd kväll kan man säga. Middag först, och en spännande efterrätt som jag gett mig på att baka. Vin cider öl och minttu,, alla underbara människor samlade i min lilla lya. Kortspel som spårade, dom flesta spårade på sina vis kan man nog säga. runt 20 i ett begav vi oss från mig mot krogen iallafall. och bara krogen är en historia i sig alltså. Jag kan knappt vänta på att få se bilderna. Det blev ingen sömn heller, jag och simon skulle se alice i underlandet men jag var så teknisk så jag inte ens fick igång min VHS. Vi åkte på efterfest på annersia och sen vid 10 i morse bar det iväg mot vägar jag kände igen.



Men tack för det, jag längtar tills nästa gång
(nu när jag mår lite bättre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0