tjugoandra

eller tjugotredje nu?
min kära tremänning fyller år idag, litten sjuttonåring blir hon men det är nära arton nu.
Jag kom precis hem ifrån mys med mina donkenflickor, vi hade julmys med kakor som jossas mamma bakat lite olika glögg julmust och pez. Härligt gäng det där och imorgon åker erika till uppsala för att fira jul med pappsen, trevligt tycker jag att det låter.

Igår stängde jag på donken sen började jag sju i morse på bikbok, resultatet är tre timmars sömn. Jag behöver lite mer, så sängen känns otroligt lockande nu när jag ska jobba på båda ställena imorgon med. Måste även på stan och handla sista julklapparna och slå in dom, jag måste också göra klart mormor och morfars julklapp.

frågan är när jag ska hinna allt?
Börjar med att sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0