Sjunde

Idag har man tydligen namnsdag också, grattis alla Angelicor!

Sjukt seg dag har jag haft, för bakis igår har nog inte återhämtat mig helt än. Idag jobb jobb, sen stress stress till marielle christan och julian för att fira lillen som fyllde ett i lördags. Camilla väntade på mig där, söthon litte paket och fika och sen skjutsade jag Camilla till däänsen. Tog mig en tupplur sen bakade jag och kikade public enemies, trött man är va.

Nuuu är man ledig fram till lördag kanske söndag, på fredag ska jag till Pappsen som fyller år.
Och i veckan är det bara att fixa julklappar och kanske några tidiga till mig själv?



It's impossible to turn back time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0