elfte

elfte december och jag hälsar grattis till pappsen, 45 år chansar jag på att han blir trots att han kommer tjura kvar vid att han är 29. Good luck chuck, isf skulle jag fortfarande vara 18 och det är jag inte, eller?

Igår iallafall, drog mig ur sängen och åkte ner och framkallade bilder till julklapp. Åkte hem och la mig i sängen igen, träffade simon en sväng han var ute och körde med släpvagn, det såg svårt ut. Camilla och Linda låg i Malins säng och var dryg (iallafall mot trötta mig) jag sa kom och hämta mig bara. Och dom kom, vi åkte till pause och tog en varmchoklad, eventuellt att camenilla drack te . Vidare till donken, nuggets,pommes, vatten, äckelpeppeljuice och chokladmilkchake, cheddar osv. gött, sällskap av robin och emil fick vi också.

"Fan vad jag känner igen dom som sitter i bilen där", - Linda eller Camilla (minnet sviker mig)
"Jahaa, dom i bilen utanför?, inte jag (stirrar nonstop)"- jag

Jag gick och klagade på Carin, och tog tillfället i akt att stirra lite mer på dom i bilen, och det missade dom ju inte iallafall. Vi gick och dom stod på parkeringen haha, vi började köra.
"NEeej, kör fram igen och kolla reg nummret.."det var starten på våran kväll, som slutade med några snurr i brunflo. Massa skratt och en pingvinstång.

Vi gav upp, efter dom givetvis och åkte till camilla och mös med tee och skratt till johan glanz

                                                              Underbar torsdag, tack för det tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0