åttonde;2

Idag har jag och camenilla varit på staden litte, och mysit med hennes hundar en sväng, jag köpte en korg(?) julklappar en kabab och klädhängare! Camilla köpte kläder och... kläder! Det var trevligt, sen fick hon kina mat med jobbet ikväll också så hon har ju inte haft en dag att klaga på om man uttrycker sig så. Man kanske borde göra illa sig? verkar flyta ganska bra då, eller vad säger du C? Film med erika och bråk med skrivaren, det var min kväll.

Camilla Strindlund:
haha elllerhuuuur va ska du göra ?
jag tänkte fråga om vi skulle gå på badet

Det Camilla glömde var att hon har gips på armen, good luck chuck


Faten klarade tentan idag, det tror jag.
Den 18de ska man styra något, dags att planera Angelica.



jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i


Kommentarer
Postat av: Faten

Skönt att någon är säker.

Haha, angelica planerar.. stå på huvudet eller?

2009-12-09 @ 10:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0