andra

It's not hard to fall

Igår spenderade jag och Camilla hel dagen på staden, vi hann göra mycket trots att det inte ens kändes som att vi gick på alla affärer vi faktiskt gick på. Vi hann såklart fika inte bara en utan två gånger, en på pause och en på tehuset innan bussen hem gick. Jag tycker att vi gjorde en bra dag på staden.

Hem och kikade GossipGirl, sen en promenad med Thomas i vintervädret.
Sen begav jag mig upp till mitt lilla handikapp, där var även Gisela vi pratade lite skit och kikade sinnessjukt gamla bilder. Hann även med en snickerskaka såklart, det var gött jag och camilla är duktiga på att baka. Just ja, det gjorde vi igår det var mysfaktor300.

Stressdagdå, jobb nu till 18, sen samling med bikbok halvsju-sju för att äta julbord på arctura.



Your faith was strong but you needed proof
Hallelujah, hallelujah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0