Another day in paradise

mjoooru, jag tog mig ganska långt ska du se... skulle ner och träna. eller ja, min hjärna ville ner och träna kroppen rörse sig inte en centimeter. Jo, givetvis. Upp till Faten där det bjöds på en smula pannkaka och en gisela. Trevligt värre tyckte jag. Senare kom Anna, vi plockade upp Linda och åkte till Arenan och såg på när  Brunflo fick däng av Öfk (läs: Torvalla)!

Sen blev det hemfärd, prisonbreak maraton och sömn, nu ännu mer sömn tack!


Igår hade vi lite Torvalla reunion, helt underbart. Vi delade upp bordet hemma hos Marielle med föräldrar på ena sidan och ja, vi andra på den andra sidan. Celine, Rille, Marielle, Christian, Faten och Camilla bjöd på en kväll som vi har allt för sällan. Inte nog med det godiset sådär på en söndag begav jag och Faten oss även ut till dvärsätt för att hälsa på mina homies varav en av dom ska flytta till Halmstad på lördag. Mysigt värre, lite SATC på det och en hemodlad gurka så var man påväg hem i mörket igen.

Längre inlägg....nu blire sängen igen ska tydligen jobba imorgon!


I'm in over my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0