....

jag skulle inte på skolan idag, men tog mig på spanskan iallafall pluspoäng. Faten också, ännu mer pluspoäng. Vi var på möte med Emil, bajsprojektarbete. Får se hur det går nu då, bara att skrammla ihop det vi har i princip coh göra något snyggt av det. Idag tog jag mig även en promenad på nästan 2 timmar, det var göttans, underbart väder och vårkänslorna tog över totalt.


Snart tre år, snart två år, redan en evighet!
Om vi kunde göra något för att få tillbaka er skulle vi det, vi skulle inte tveka. De säger att man ska vara glad för den tid vi fått med er, det är vi. Glada att vi fick lära känna er, men det ändrar inte det faktum att vi skulle göra allt, allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0