Why

is this happennig to me

Idag, eller ja igår kanske gick min käära älskade mobil sönder, helt veck är den nu.
Den fungerar inte för fem öre, nada, finito.
Därför har jag fått "ärva" min mammas gamla mobiltelefon, känns ju helt okej! ELLER?
Det är hon som ska ta mina gamla mobiler, för att jag uppdaterat mig inte tvärtom.
Men mobilen är söt och jag är nöjd. Men frågan återstår, vad gjorde jag för att förtjäna det här?
"Gud" måste nog ha straffat mig för att jag gick ut på en onsdag?
Det var iallafall trevligt måste jag erkänna, det har jag Moa, Malin och Pillan att tacka för.

Jag måste nog tillägga att jag hoppas att Matildis har det as bra i England
och att hon gärna får komma hem helskinnad, med en souvenir!
I'll be in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0