Myspys

I lingonskogen

Igår var det mys hos Elin, vilket var riktigt trevligt. Guaca, nachos, chips och chokladfodue vart det en del av, väldigt gott faktiskt. Vi åt inte bara såklart, vi snackade även en hel del skit, det är ju det vi tjejer gör när vi är med varandra. Och det är vi riktigt bra på också. Vi skulle sola men det gick ju inte riktigt som vi vill, nä när vi väl var nästan framme så kom vi på att fan, det är ju lördag idag, och klockan var lite efter nio vilket betyder att solfan hade stängt. Vi gick lite halvdeprimerade tillbaka till Elin och åt det vi hade investerat på Hemköp. Välbehövligt säger jag bara.

Och nu är det söndag? och jag har massor att plugga känns det som, men gör jag något? nej såklart inte jag sitter bara och drömmer mig bort, bort långt härifrån.

I'll be in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0