I probably should mention the seven that I like

The seven things I like about you
Your hair, your eyes
Your old Levis
When we kiss I'm hypnotized
You make me laugh, you make me cry
But I guess that's both I'll have to buy
Your hand in mine
When we're intertwined
Everything's alright
I wanna be with the one I know
And the seventh thing I like the most that you do
You make me love you

här sitter man ny duschad och lyssnar på Miley Cyrus som jag knappt visste existerade.
Funderar på om man kanske ska jobba och tjäna lite pengar idag eller om man ska vara slö som alltid.
har jordens hosta som förföljer mig vart jag än går också.


Dagens Bästa:
första rikitga dagen på lovet
Dagens Sämsta: kylan utomhus får mig att bli sjukling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0