Homo

sexualitet

Sitter just nu och har trekant med Ines och Moa på msn,
vi planerar hur vi ska sänka pecka på psykologin.
Nä, riktigt så drastiska är vi faktiskt inte,
vi försöker komma på frågeställningar till våran debatt som vi ska ha imorgon.
Lyckat tjejer, jävligt lyckat att vi inte har börjat förren nu?
Jag skulle behöva din krönika nu Moa, om dålig planering för det här,
det är banne mig riktigt dålig planering.

Tänkte starta en ny trend på min blogg; observera min.

Dagens bästa: CocaCola,  Who Can? Coca Cola Can
Dagens sämsta: Löven faller fortfarande, hang in there.

I'll be in touch

Kommentarer
Postat av: aaaaaarne

ja och du har taaaaagit KÖÖÖÖRKORT tjalalalala!

2008-10-15 @ 12:28:26
URL: http://annapannasarasvattenkanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0