Error, error

jag säger bara error

Idag tog jag och Marlene en liten promenad och pratade lite, det var välbehövligt och otroligt skönt.
Nu sitter jag och kikar på fotbollen, Sverige - Portugal verkar bli noll-noll vilket verkligen sög, jag menar hur kul är det att titta på matchen då? Inte kalaskul, väntar på att AnnaArne ska komma till mysiga Torvalla, men sen om det händer, det är ju en helt annan femma. Imorgon ska hon bege sig till Stockholm och kika vad det är för fel på hennes ben egentligen, jag hoppas på att hon får ett vettigt svar så hon kan börja behandla benen och slippa ha ont. Mammsen lagade jätte god mat idag, ingen aning om vad det var men det var riktigt gott, nå tacosgrejs med fläskfilé, GEMÄ.

NU har jag iallafall förstört en till mobil, hur lyckas jag med det egentligen? jag hatar mobiltelefoner, men jag kan inte vara utan heller? lilla dubbelmoralen där då. Jag hoppas iallafall att den blir bra igen och börjar tycka om mig så vi kan leva lyckliga tillsammans ett tag till iallafall.
Nä, nu får det vara nog faktiskt. Kanske ska gå tillbaka till min enda vän, DVD'n och annas kära PrisonBreak boxar, dom är mitt liv nu förtiden, så jävla patetiskt men även så otroligt bra. Helt insatt är jag nu, veerkligen helt såld. Hur kunde jag missa den serien liksom?

I'll be in touch

Kommentarer
Postat av: annaarne

Ja men den verkliga frågan är ju såklart, hur skulle du klara dig utan mig och mitt lilla boxföråd?

Fick föresten hem OTH 3:an idag också!:d snart ska jag beställa 4:an också! MUMMA

2008-10-14 @ 17:04:38
URL: http://annapannasarasvattenkanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0