And I just Can't

Take a single step without you



Kom precis hem från Jocks, har tränat BP och BB det var riktigt tungt faktiskt, har inte ätit någon midag idag så jag får väl skylla mig själv haha. Nu håller jag på göra mina älskade mackaroner iallafall, det är nog det godaste. Idag var jag även på Basket, det var ju kalas kul. Jämtlands damer vann efter förlängning, Matilda spelade dock inte och det sög ju. Det var iallafall roligt att kika på en spännande basketmatch, håller ju upp intresset som jag inte har liksom.

Förövrigt så sitter jag och lyssnar på Darins(jo det är sant) nya låt, helt okej faktiskt. tänk om man kunde vara som honom liksom, rik och talangfull. Nä istället sittar man och är fattig och helt obegåvad?

Skriva en artikel om rättegången vi var på? inte jätte lockande,
 känns faktiskt som att jag, Angelica Sterner lägger det på hyllan tills imorgon.

Dagens Bästa: Jämtland såklart
Dagens Sämsta: Att Matilda satt på bänken

I'll be in touch

Kommentarer
Postat av: Moa

hello handsome ;)

2008-10-19 @ 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0