Alla som inte dansar

är våldtäktsmän?

eller är det kanske de som dansar som är våldtäktsmännen?
jag antar att vi får reda på det imorgon när maskinen ska spela på O'Learys.
verkar tydligen vara en hel del som ska ut, och jag är ju inte sämre, ses på dansgolvet så att säga.

Har även fått klagomål från marina, ska tydligen blogga mer(?).
Din önskan är min lag, eller nja inte riktigt så långt ska vi väl gå men jag ska göra mitt bästa.
Det här med att blogga är väl egent

Idag var vi på musikal med skolan, svart som synden hette den och handlade om religion, väldigt ironisk var den och ja dom kunde ju sjunga iallafall?

I'll be back

Kommentarer
Postat av: Marina

Bra att du gör som jag säger ;)

2008-10-09 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0