Isolering


det är min spontana tanke efter att ha legat i sängen i princip hela dagen. Hejja bakfyllan, fan får man må såhär? Gårdagen bjöd på massa festligheter, mest fylla som vanligt.(observera att det var onsdag igår, lillördag med andra ord för oss studenter). Idag önskar jag fasiken att jag bara låg hemma och drog en skön rulle igår istället. Men icke icke, så är inte fallet.

Idag hade vi "skola", endast utvecklingssamtal, kändes nödvändligt att gå på skolan, njaa. Dock såg jag ut och kände mig som en säck potatis, råa helst.  Lördag blir nästa projekt, det blir niiice, kommer troligtvis vara bakis tills dess men fan, skyller på att det är sista året?

See you on the dancefloor, för ett sånt har dom ju inte på news.

btw, Linus är ute och promenerar i sin varma jacka utan mig, det är bra för jag har lessnat på han;)



aangiiee ♥


Kommentarer
Postat av: Moa

haha, du vet om att du har laddat upp två lika bilder va? :D

2008-11-27 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0