trees are fallin

You're still giving light

Idag när jag gick till tandläkaren på sjukhuset gick jag ju förbi hela sidan av sjukhuset, och insåg att faan. Dom som räddar liv, tar sina egna iprincip. Det var ju på tok för många som stod ute och rökte, dom borde väl veta bättre va kan man tycka? förstår verkligen inte, men man ska väl inte förstå allt här i livet I guess! Jag har städat mitt rum idag, flyttat stationära datorn, blev fint. Mammas idé, vad skulle jag göra utan henne liksom?

I lördags vart det "news" med Camilla och Ines, var ju överfullt så vi spenderade inte as lång tid där om man säger så, Ines mådde bäst helt klart stjärna i kanten till henne. Angelica var tydligen kvar längst och missade sista bussen hem, gick till torvalla men fick möte av mitt bär, Linus vid Lild. Tack för det alla inblandade!

aangiiee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0